Актуалният официален дилър на корейската марка е една от успешните истории в българския автомобилен бизнес. „Индустриал комерс” получава права през 1998 г. в много неблагоприятно положение. Кризата в България тогава съвпада и с криза в Корея. Hyundai все още няма заводи в Европа, продуктите са насочени към азиатски клиенти, транспортните разходи са високи. Преди това е имало два фалита на вносители в България, натрупано е недоверие към марката и много съдебни дела към дилърите. За 15 години недоверието е преодоляно, изградена е търговско-сервизна мрежа, покриваща страната. Това разказа в презентацията си пред Международната автомобилна конференция в София Савина Константинова, изпълнителен директор на „Индустриал Комерс” 
Усилията на производител и продавач се допълват в тази успешна приказка. За същия период Hyundai се превърна в амбициозен глобален играч, със силни позиции в Европа и с европейски продукти с отлично качество и впечатляващ дизайн. „Помогна ни и активното налагане на бранда в международен мащаб. Hyundai е спонсор на всички големи спортни събития – футболни първенства, олимпиади, и това прави марката по-позната”, сподели Савина Константинова. Шампионската титла на България по продажби на Стария  континент обаче се дължи най-вече на екипа на локалния дилър. „Нашата мантра е „клиентско задоволство”, а не обем или печалби. Това е и основата причина за успеха”, каза Константинова.
 
       Български прототип се стяга за Женева
      Български прототип се стяга за Женева
    
     
       Андреа Кастроново, BMW: Електромобилите са инве...
      Андреа Кастроново, BMW: Електромобилите са инве...
    
    Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!
 Статии
     Статии   Hyundai Видеa
    Hyundai Видеa   
    

